Op 13 februari hield Cantus ex corde haar jaarvergadering in het Cathearinahoes Kerkrade/Holz . Naast een terugblik op wat het afgelopen jaar ons bracht, hebben we gekeken naar het komende lustrumjaar.
De nieuwe dirigent, de nieuwe plannen.
Afgelopen najaar heeft Steven van Kempen het dirigeerstokje overgenomen.
Na de eerste concerten is Steven aan de slag gegaan om de koers voor komend jaar uit te zetten. We hebben in de jaarvergadering de leden meegenomen in de afwegingen van Steven en het bestuur, om samen het komend lustrumjaar een stevig fundament te leggen voor een succesvolle samenwerking. Daarbij is de bedoeling dat Cantus ex corde, zelfs met haar specifieke repertoire, komend jaar aan de weg timmert, om zo bij een groter publiek een plek in het muzikale hart te verwerven.
Dit zal onder andere gebeuren door enkele verrassende concerten, die we de komende tijd, zingend vanuit ons hart ten gehore zullen brengen.
[:]

